"כנס חירום" נגד מינוי מעוז; קרעי: "הרוח היהודית תנצח"

    איתי גדסי 1 Comment on "כנס חירום" נגד מינוי מעוז; קרעי: "הרוח היהודית תנצח"

    שרת החינוך היוצאת יפעת שאשא ביטון קיימה "כנס חירום" בעקבות הקמת הקואליציה החדשה שבה תינתן לאבי מעוז שליטה בתוכניות החיצוניות של מערכת החינוך

    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה התקשורתית סביב מינויו של אבי מעוז: שרת החינוך היוצאת יפעת שאשא ביטון הובילה היום (שלישי) כנס חירום בעקבות הקמת הקואליציה החדשה שבה תינתן למעוז שליטה בתוכניות החיצוניות של מערכת החינוך.

    ראש הממשלה היוצא לפיד שהשתתף בכנס תקף ואמר: "שר החינוך הבא של מדינת ישראל לא ינהל את מערכת החינוך. הם פירקו אותה לחתיכות מהסיבות הלא נכונות. את מערכת החינוך יובילו אנשים שמאמינים שאם אתה לא יהודי אתה אזרח סוג ב'".

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי אמר: "לפני 2200 שנה, ישבו אנטיוכוס וחבר מרעיו ותכננו כיצד להשכיח תורה מישראל. היו להם תקציבי עתק מקרנות זרות פרוגרסיביות והם התמקדו במספר נושאים מהותיים לשם כך: אסרו לקדש את החודש כדי לבטל את החגים והמועדים שתלויים בכך, אסרו את ברית המילה כדי לנתק את ברית הדמים בין ישראל לבין בורא עולם.

    "2200 שנים אחרי, ההיסטוריה חוזרת. הוציאו את התנ"ך ומורשת ישראל מהבגרויות, הכניסו תכנים אנטי ציוניים דרך עמותות זרות ומשתמשים בשמות קוד של "מלפפונים ועגבניות ירוקות" כדי להסתיר את החושך והאפילה מההורים של ילדי ישראל.

    "לסיום אני רוצה לומר לאזרחי ישראל. רוח הגבורה היהודית שניצחה לפני 2200 שנה את הרוח הפרוגרסיבית, ניצחה גם הפעם. יותר תנ"ך, יותר תולדות עם ישראל, יותר זהות יהודית, זה מה שהעם בחר וזה מה שיהיה בעזרת השם".

    השר גדעון סער אמר: "תראו איך מרכיבים ממשלה, ותדמיינו איך תראה בחירת שופטים במדינת ישראל".

    "אבי מעוז מהווה דמות אנטי חינוכית", אמר שר הביטחון בני גנץ בדבריו בכנס.

    "מי שנותן לאבי מעוז אחריות על החינוך, או חלקים מהחינוך – בא משנאה", אמר שר התרבות והספורט חילי טרופר "משוכנע שרוב גדול של מצביעי הגוש שניצח לא מסכימים עם העמדות של אבי מעוז".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם ליפני 2200 שנה היה מתיבנים וגם היום יש הז היום קוראים לזה שמוכנים אותו דבר הינוח